به سایت مانیاد صنعت رادین آژند خوش آمدید (عضو پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و اتاق بازرگانی تهران)|sales@maniadsanat.com

کابل PT100 سیلیکونی بی ال اف ایتالیا مدل C023

صفحه اصلی/سیم و کابل RTD/سیم و کابل PT100/کابل PT100 سیلیکونی بی ال اف ایتالیا مدل C023

کابل PT100 سیلیکونی بی ال اف ایتالیا مدل C023

FG4OG4/2

کابل PT100 سیلیکونی مدل C023 یا سیم رابط پی تی صد سیلیکونی. از نظر تخصصی بکار بردن عنوان کابل پی تی صد برای این محصول صحیح تر می باشد. کارخانه BLF ایتالیا تولید کننده این کابل می باشد که از برترین تولید کنندگان کابل های ترموکوپل و نسوز سیلیکونی در سطح دنیا می باشد.

توضیحات

بطور کلی هادی انواع کابل PT100 دارای مواد سازنده و ساختار یکسان و همچنین عایق و روکش متفاوت می باشند. از دیگر انواع عایق و روکش این کابل ها می توان به مدل های: پی وی سی ، شیلددار ، سیلیکونی خاص جهت تحمل دماهای بالاتر ، تفلونی ضد اسید و… اشاره کرد. برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت و موجودی انواع دیگر کابل های PT100 تماس بگیرید.

کاربرد کابل PT100 سیلیکونی

کابل PT100 سیلیکونی مدل C023 در هنگامی که فاصله نقطه اندازه گیری دما و محل نمایش یا کنترل دما زیاد باشد مورد استفاده قرار می گیرد. بدیهی است وقتی که این کابل ترموکوپل در مسافت های زیادتر ولتاژ یا سیگنال اندازه گیری شده را به خوبی منتقل می کند، در مسافت های کوتاه تر به راحتی و با کم ترین خطا این کار را انجام خواهد داد. محیط های با رطوبت زیاد و محیط های استریل شده در صنایع غذایی، بهداشتی و شیمیایی نیز می توانند محل بسیار مناسبی برای استفاده کابل اندازه گیری دما سیلیکونی باشند.  درصد خلوص بسیار زیاد و مهارت تولید کننده این کابل ها می توانند در کنار یک سنسور آر تی دی ARVAN ، میزان دقت اندازه گیری دما مورد نظر را برای شما تامین نمایند.

کابل پی تی صد سیلیکونی کابل PT100 سیلیکونی مدل C023 در انواع و اقسام سنسور های اندازه گیری دما مقاومتی قابل استفاده می باشد. سنسور مقاومتی دما یا همان (RTDs) که مخفف عبارت “Resistance Temperature Detector” می باشد، یکی از رایج ترین سنسورهای اندازه گیری دما در صنعت محسوب می شود. اساس اندازه گیری دما توسط سنسورهای مقاومتی تغییر مقاومت سیم پیچ سنسور با تغییر دما می باشد و جنس این سیم پیچ عموما از آلیاژ پلاتین می باشد که درون کپسول های سرامیکی یا شیشه ای روی صفحه های فیلمی تعبیه شده اند و از همین رو به سنسورهای مغزی-فیلمی معروف شده اند.

کابل سنسور PT100 سنسور های مقاومتی RTD بسته به کاربرد آنها و رنج اندازه گیری دما به صورت های مختلفی سیم بندی می شوند و دارای دقت اندازه گیری متفاوتی هستند که با توجه به دقت اندازه گیری (accuracy) در کلاس های مختلف در دسترس هستند. همچنین این سنسور ها تایپ های مختلفی از جمله “PT1000 , PT500 PT100 ” دارند که رایج ترین آنها در صنعت سنسور PT100 می باشد. سنسور مقاومتی پی تی صد کابلی سیلیکونی ARVAN مدل RF2-B0F4-MS3 یکی از این سنسور ها می باشد که با استفاده از کابل PT100 سیلیکونی BLF ایتالیا ساخته شده است. برای خرید این تجهیز به فروشگاه اینترنتی برق صنعتی مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

سایز (mm2)

3*0.22 – 3*0.25

رسانا

:

جنس هادی

مس قلع اندود

ساختار

افشان کلاس 5 (EN 60228)

عایق

:

متریال

سیلیکون رابر

روکش

سیلیکون رابر

رنگ

قرمز اخرایی

کاربرد

کابل رابط سنسور RTD

ولتاژ کاری(V)

500/300 ولت

ولتاژ تست(V)

2000

دمای کاری

180+ درجه سانتی گراد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل PT100 سیلیکونی بی ال اف ایتالیا مدل C023”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

Go to Top