به سایت مانیاد صنعت رادین آژند خوش آمدید (عضو پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و اتاق بازرگانی تهران)|sales@maniadsanat.com

کابل رابط ترموکوپل PVC محصول BLF ایتالیا مدل C224

صفحه اصلی/محصولات BLF, سیم و کابل ترموکوپل/کابل رابط ترموکوپل PVC محصول BLF ایتالیا مدل C224

کابل رابط ترموکوپل PVC محصول BLF ایتالیا مدل C224

کابل رابط ترموکوپل PVC می تواند راه حلی مناسب برای سنجش، انتقال و کنترل دما با بیشترین دقت در صنعت باشد. استفاده از کابل رابط ترموکوپل پی وی سی صحیح ارتباط مستقیمی با سرعت واکنش ترموکوپل دارد.

شناسه محصول: C-Tc10000 دسته: ,

توضیحات

کابل های ترموکوپل پی وۀی سی ساخت کارخانه BLF ایتالیا تحت عنوان کدفنی C224 شناخته می شوند. جنس عایق و روکش در این نوع کابل PVC می باشد و برای دماهای تا نهایتا 105 درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع کابل ها مقاومت خوبی در مقابل سایش و کشش از خود نشان می دهند. در برخی از پروژه ها کارفرمایان محترم نیاز به استفاده از کابلی با خاصیت ضد آب دارند و مدام از ما می پرسند آیا این نوع کابل های PVC می تواند نیاز آن ها را رفع کند یا خیر ؟؟ جواب این است که بله اما تنها به مدت چند هفته. همانطور که میدانید آب به عنوان یک حلال قوی پس از مدتی می تواند در هر چیزی نفوذ کند حتی در سنگ! پس اینکه می گوییم PVC خاصیت ضد آب دارد درست است اما به مدت محدود و برای چند هفته. هرچه چگالی PVC به کار رفته در ساختار عایق و روکش کابل بیشتر باشد این خاصیت ضد آّب بودن هم قوت می گیرد و آب دیرتر به آن نفوذ خواهد کرد. بدین ترتیب و با این توضیح دلیل اختلاف قیمت کابل های PVC برند BLF ایتالیا با سایر برندهای موجود در بازار به وضوح مشخص می شود.

امروزه سنسورهای اندازه گیری دما از قبیل ترموکوپل و NTC و PTC و RTD در سطح بسیار گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. عموما جهت اتصال مستقیم به تجهیزات اندازه گیری دما احتیاج به سیم و کابل رابط ( کابل رابط ترموکوپل ) مناسب دارند تا از افت ولتاژ در مسیر انتقال و ایجاد خطای اندازه گیری جلوگیری کند. همچنین هنگام انتخاب کابل رابط ترموکوپل مربوطه باید به عایق بندی و جنس عایق های کابل رابط ترموکوپل توجه بسیار شود، و در مورد نوع عایق نیز باید به رنج دما و شرایط محیطی توجه گردد. در این راستا این نکته بدیهی است که تایپ (جنس-متریال ) ترموکوپل و کابل رابط ترموکوپل می بایست همسان باشد. کابل رابط ترموکوپل PVC با بیش از ربع قرن تجربه حضور موفق این شرکت در صنعت ایران با کیفیت بسیار عالی آماده تحویل فوری می باشد.

کابل رابط ترموکوپل PVC می تواند راه حلی مناسب برای سنجش، انتقال و کنترل دما با بیشترین دقت در صنعت باشد. استفاده از کابل رابط ترموکوپل پی وی سی صحیح ارتباط مستقیمی با سرعت واکنش ترموکوپل دارد. به عنوان مثال کابل رابط ترموکوپل PVC تایپ SCA/RCA، مناسب جهت انتقال میلی ولت اندازه گیری شده توسط ترموکوپل تایپ S می باشد. ترموکوپل یک سنسور ابزاردقیق می باشد که از چند جز کوچکتر درست شده و هر کدام از این اجزا تاثیر مستقیم بر عملکرد ترموکوپل دارند که کابل رابط ترموکوپل به عنوان یکی از مهم ترین اجزا وظیفه انتقال میلی ولت اندازه گیری شده را دارد.

مشخصات فنی کابل:

  • ترکیب آلیاژ -: Pt
  • جنس روکش میانی:نوار پلی استر و شیلد از جنس مس قلع اندود
  • رنگ عایق+:مشکی
  • رنگ عایق-:قرمز
  • رنگ روکش:سبز
  • جنس هادی
  • ترکیب آلیاژ+:Pt-10% Rh

مناسب برای:

  • محیط با تابش مستقیم نور آفتاب و اشعه فرا بنفش (فضای باز)
  • مسیرهای بسیار طولانی
  • عرشه کشتی

سایر کابلهای ترموکوپل پی وی سی:

  • دارای فویل آلومینیوم و سیم تخلیه
  • با قابلیت تحمل دمای 105 درجه در بلند مدت
  • آرموردار

کابل ترموکوپل پی وی سی با درجه حرارت و دیگر ساختارها مطابق سفارش تامین خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

رسانا

:

جنس هادی

پایه مثبت:
پایه منفی:

عایق

:

متریال

PVC

رنگ

پایه مثبت:
پایه منفی:

رپینگ

متریال

درین وایر

:

سایز

1

روکش

PVC

کاربرد

کابل رابط ترموکوپل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل رابط ترموکوپل PVC محصول BLF ایتالیا مدل C224”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

Go to Top