به سایت مانیاد صنعت رادین آژند خوش آمدید (عضو پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و اتاق بازرگانی تهران)|sales@maniadsanat.com

سیم و کابل نسوز سیلیکونی قلع اندود BLF ایتالیا مدل C001

صفحه اصلی/سیم و کابل نسوز/سیم و کابل نسوز سیلیکونی قلع اندود BLF ایتالیا مدل C001

سیم و کابل نسوز سیلیکونی قلع اندود BLF ایتالیا مدل C001

سیم نسوز سیلیکونی قلع اندود با توجه به کاربرد، دمای کارکرد و شرایط محیطی دارای انواع مختلفی می باشد.

  1. سیم سیلکونی 180 درجه سانتیگراد
  2. سیم سیلیکونی 200 درجه سانتیگراد
  3. سیم سیلیکونی 250 درجه سانتیگراد
شناسه محصول: W-HR-10011 دسته:

توضیحات

سیم نسوز سیلیکونی قلع اندود

سیم نسوز سیلیکونی می تواند از سوی کارخانه سازنده با ساختار های متفاومتی تولید شود. بطور مثال شرکت بی ال اف (BLF) ایتالیا دو نوع از این محصولات را همواره در انبار ایران خود موجود دارد.

  1. سیم نسوز سیلیکونی قلع اندود
  2. سیم نسوز قلع اندود دو روکش 200 درجه سانتیگراد BLF ایتالیا مدل BLFHRW1100

کارخانه  BLF ایتالیا از دیرباز به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین تولید کننده های جهانی سیم و کابل نسوز به شمار رفته و همواره طیف گسترده ای از سیم های سیلیکونی نسوز را در انبار خود موجود داشته و همچنین دارای امکانات بی نظیر جهت تولید سیم نسوز خاص (مطابق با سفارش مصرف کننده) می باشد. در این راستا شرکت BLF طی سال های پیشین اقدام به اخذ استانداردهای مورد نیاز کشور ایتالیا و همچنین استانداردهای بین المللی مورد نیاز به شرح زیر نموده است.

مزایای سیم نسوز سیلیکونی BLF ایتالیا

استفاده از مس و سیلیکون بسیار مرغوب با درصد خلوص زیاد و همچنین تجربه و تخصص در زمینه تولید کابل سیلیکونی نسوز، باعث شده تا این محصول در بلند مدت کارایی خود را از دست ندهد. در صورتی که کابل نسوز سیلیکونی دارای هادی قلع اندود باشد، می تواند جریان را بهتر از خود عبور داده و همچنین تحمل دمای بیشتری را داشته باشد.

کاربرد سیم نسوز سیلیکونی قلع اندود در محیط های مختلف

بطور کلی این نوع از سیم های سیلیکونی نسوز که به اصطلاح سیم نسوز تک روکش نامیده می شوند بیشتر به جای سیم برق معمولی استفاده شده و استفاده های صنعتی و ساختمانی دارند. امروزه در کشور های پیشرفته و صنعتی طبق قوانین و مقررات رسمی کشور در بیشتر سیم کشی های صنعتی و ساختمانی از سیم نسوز قلع اندود استفاده می کنند. در کشور مان ایران نیز سیستم های هشدار دهنده آتش که مورد تایید آتش نشانی می باشند، می بایست از جنس سیلیکونی نسوز باشند. در مکان های صنعتی نیز برای کلیه سیم کشی های کوره های صنعتی به دلیل حرارت بالا الزاماٌ می بایست از سیم و کابل نسوز استفاده شود. یکی دیگر از  موارد مصرف سیم نسوز BLF ایتالیا در سطح جهانی و ایران، صنعت تولید لوازم خانگی می باشد که موجب ارتقاء کیفیت این محصولات در بلند مدت و کاهش هزینه های خدمات پس از فروش برای تولید کنندگان این صنعت می گردد.

سیم و کابل نسوز سیلیکونی مناسب برای:

  • سیم کشی داخلی لوازم خانگی برقی
  • مدارات الکترونیکی
  • سیم برق ( انتقال قدرت )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم و کابل نسوز سیلیکونی قلع اندود BLF ایتالیا مدل C001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

Go to Top