:تاریخ آخرین بروزرسانی مقاله بهمن ۹ام, ۱۳۹۸ در ۰۵:۰۷ ق٫ظ

تولید کننده سیم نسوز

تولید کننده گان سیم نسوز در ایران ، محصولات خود را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می کنند. تولید سیم نسوز تنها توسط برخی شرکت های متخصص در ایران انجام می شود که در این میان شرکت مانیاد صنعت ، به عنوان یکی از تولید کننده گان برتر انواع سیم نسوز در ایران، انواع محصولات خود را با روکش فوق العاده محکم و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید کرده و خدمات شایسته ای را به شما عزیزان ارائه می نماید.

اما سیم نسوز چیست؟ کابل نسوز کابلی است که بوسیله روکشی مقاوم در برابر حرارت از جنس سیلیکون که در بازه دمایی منفی 60 تا مثبت 250 درجه سانتیگراد خاصیت شیمیایی خود را از دست نمی دهد از طرف دیگر با توجه به تحقیقات انجام شده این ماده در برابر نور شدید و مستقیم نیز مقاومت بالایی دارد. سیلیکونی که در کابل نسوز به کار می رود با نماد si در جدول مندلیف در خانواده شبه فلزات جای دارد. در ادامه درباره مزایا و معایب استفاده از این کابل ها صحبت خواهیم کرد.

تولید سیم نسوز + مزایای استفاده از آن

  • مناسب جهت استفاده در صنایع غذایی و پزشکی به دلیل عدم رشد باکتری و قارچ.
  • دارای انعطاف و شکل گیری بالا در حالت های مختلف با نگه داشتن جریان الکتریسیته.
  • مقاومت در برابر روغن ، مواد اسیدی کننده ، اسیدهای رقیق ، الکل و …
  • مناسب جهت استفاده در تمام نقاط ایران مثل کویر جنگل کوهستان و ..
  • مقاومت در برابر گرما و سرمای شدید نفی 60 تا مثبت 250 درجه سانتیگراد.
  • مقاومت در برابر اشعه های : گاما ، ازون 2 ، ماوراء بنفش ، مادون قرمز و …
  • داشتن عدم رسانایی در برابر الکتریسیته.
  • مقاومت در برابر سرمای هوا.
  • نداشتن گازهای اسیدی هالوژن.
  • داشتن دود کم
  • نداشتن شعله

مطالعه بیشتر: درباره بافه مسی دسته 6 بیشتر بدانید؟

معایب سیم نسوز چیست؟

  1. قیمت بیشتر این نوع کابل نسبت به بقیه
  2. تجزین پذیر نبودن آن در طبیعت

تولید کننده گان سیم نسوز از این کابل به دلیل ویژگی هایی که دارد با عنوان هایی مثل: کابل مقاوم در برابر حریق ، کابل ضد آتش ، کابل اطفاء حریق ، کابل نسوز و… هم در بازار اسم برده می شود و خرید و فروش می شود.

با توجه به مزایای بالای سیم سیلیکونی یکی از پرطرفدارترین محصولات مورد استفاده از این محصول می باشد و با توجه به نام گذاری امسال به سال حمایت از تولید داخلی ، این شرکت با تولید این کالای پرمصرف توانسته است جای خود در بین مشتریان داخلی باز کند.

تولید کابل نسوز

تولید سیم نسوز

از سیم نسوز در چه مراکزی استفاده می شود؟

از سیم نسوز در مراکز مهمی مثل: هتل ها ، سالن های آمفی تئاتر ، سینماها ، موزه و مراکز تاریخی ، مدارس ، فرودگاه ها ، ایستگاه های مترو و تونل ها ، مراکز کامپیوتری و سرورها ، سیستم های هشدار دهنده ، سیستم های اطفاء حریق و …. استفاده می شود .

سیم نسوز جز سیم و سیم های خاص می باشد که در لوازم الکتریکی ها پیدا می شود و موارد مصرف خاصی دارد که بالا اشاره شد ، در هر صورت برای بکارگیری این نوع کابل ها با توجه به موارد اشاره شده در بالا شکی باقی نمی ماند. استفاده از کابل های بی کیفیت و غیر استاداردی که در بازار وجود دارد در ایجاد حریق و آتش سوزی نقش زیادی دارد ، می توانید با استفاده از سیم نسوز کیفیت و استاندارد کار خود را بالا ببرید و خیالتان راحت باشد. با در نظر گرفتن تعاریفی که در بالا اشاره شد می توانید در استفاده از سیم نسوز و کابل های معمولی رایج در بازار راحت تر انتخاب داشته باشید و به کالایی که مد نظرتان می باشد دست پیدا کنید.

در صورت درخواست تولید سیم نسوز ، می توانید با کارشناسان مانیاد صنعت در این زمینه مشورت نمایید.