خرید و استعلام قیمت سنسور ترموکوپل

مانیاد صنعت رادین آژند: تولید کننده حرفه ای انواع سنسور ترموکوپل

خرید و استعلام قیمت انواع سنسور ترموکوپل (Thermocouple Sensor) از برند قدرتمند مانیاد صنعت رادین آژند (طراحی، تولید و تأمین تجهیزات ابزار دقیق و کابل های خاص خشکی و دریایی در ایران). سنسور دما ترموکوپل، به عنوان مشهورترین و پرمصرف ترین تجهیزات برقی به منظور اندازه گیری کمیت فیزیکی دما در پروسه های فرآیند صنعتی محسوب می گردند. در این نوشته به بررسی کامل و حرفه ای اصل عملکرد حسگر دما ترموکوپل می پردازیم. همچنین تایپ ها و انواع سنسور ترموکوپل را مورد بررسی قرار می دهیم. شما با کلیک بر روی هر یکی از تصاویر زیر، می توانید به صفحه ی محصول موردنظر رفته و اطلاعات کامل را درباره آن محصول کسب کنید.

انواع سنسور ترموکوپل


مشاهده انواع دیگر سنسورهای ترموکوپل:


تمامی سنسورها یا کاوشگرهای دما ساخته شده توسط برند مانیاد صنعت رادین آژند، دارای ضمانت و خدمات پس از فروش فوق العاده عالی هستند. سنسورها یا جفت های گرمایی مانیاد صنعت، جزو بهترین، پرکاربردترین، پرمصرف ترین و حرفه ای ترین سنسورهای اندازه گیری دما (جفت حرارتی جفت گرمایی) در ایران محسوب می شوند. شرکت مانیاد صنعت رادین آژند، به عنوان یکی از شرکت های مطرح و پیشرو در زمینه تولید انواع گوناگون سنسورهای دما ترموکوپل و آر تی دی، طیف وسیعی از این تجهیزات را طراحی، تولید و روانه بازار کرده اند و توانسته نیاز بسیاری از صنایع را نسبت به خرید سنسور دما باکیفیت بالای داخلی، برطرف کند. شما عزیزان می توانید به منظور استعلام مشخصات فنی انواع پروب های دما ترموکوپل، با تلفن 09364765922 تماس بگیرید.

مشاهده ویدیو سنسور ترموکوپل

در ادامه ویدیویی برای شما آماده کرده ایم که اطلاعات بسیار کاملی در خصوص انواع جفت های حرارتی یا گرمایی ترموکوپل و RTD به شما عزیزان خواهد داد. در این ویدیو، مدیر عامل محترم شرکت مانیاد صنعت رادین آژند، یعنی جناب آقای سیدمحمدجواد موسوی جشنی، تمامی اطلاعات را در خصوص پروب های دما یا ترموکوپل ها، به شما عزیزان توضیح داده اند. پس حتماً ویدیو زیر را مشاهده فرمایید.

توجه به این نکته ضروریست که انواع تایپ های جفت های حرارتی دارای محدوده های دمایی متفاوت بوده و شما عزیزان باید متناسب با نیاز خود، نسبت به خرید سنسورهای دما اقدام کنید. اشتباه در خرید انواع حسگر دما ترموکوپل و آر تی دی (RTD)، مشکلات جبران ناپذیری برای شما در پی خواهد داشت.

به منظور بررسی مشخصات فنی انواع سنسور ترموکوپل (Thermocouple Sensor)، با کارشناسان مانیاد صنعت تماس بگیرید.

خرید ترموکوپل صنعتی

سنسور ترموکوپل بر چه اساسی کار می کند؟

جفت گرمایشی بر اساس پدیده ترموالکتریک و اثر سیبک کار می کند. نکته حائز اهمیتی که در بسیاری موارد نادیده گرفته می شود، رفتار الکترون های سیم داخلی جفت گرمایی است. از زمان شروع سنجش دما تا لحظه ای که دما بر روی نمایشگر ترموستات دیجیتال نمایش پیدا می کند، اتاق کنترل، هدف دستگاه سنجش حرارت، کابل رابط و ترموستات دیجیتال کاملاً مشخص است. هدف این است که در کمترین زمان ممکن سیگنال اندازه گیری شده با کم ترین افت ولتاژ به مقصد برسد.

نوع EMF در مدار حسگر دما Thermocouple، بسیار کوچک و بر حسب میلی ولت بوده و به ابزار بسیار حساسی به منظور تعیین EMF ای که تولید می شود، نیاز دارد. گالوانومترها (Galvanometers) و پتانسیومترهای متعادل کننده ولتاژ، معمولاً با استفاده از پتانسیومتر بیشتر استفاده می شوند. یک پتانسیومتر که به عنوان پات سنج نیز شناخته می شود، تفاوت پتانسیل را با مقایسه یک ولتاژ مجهول با ولتاژ مرجع اندازه گیری می کند و می تواند اندازه گیری های با دقت بسیار بالا را برای شما به ارمغان بیاورد. این به عنوان یک مقاومت متغیر سه ترمینال تعریف می شود و به عنوان یک تقسیم کننده ولتاژ قابل تنظیم عمل می کند.

مشاوره رایگان خرید انواع سنسورهای ترموکوپل

برای مشاهده، خرید و استعلام قیمت سنسور ترموکوپل برند مانیاد صنعت رادین آژند و آروان صنعت هیراد، سنسورهای نوع K، نوع J، نوع T، نوع N، نوع S، نوع R و … می توانید بر روی هریک از محصولات موجود در این صفحه کلیک کرده و اطلاعات کامل را در وبسایت مانیاد صنعت مشاهده کنید. اگر قصد خرید انواع سنسور ترموکوپل حرفه ای را دارید، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتماً قبل از خرید این تجهیزات، با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره های رایگان و تخصصی بهره مند شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید این تجهیزات برقی داشته باشید.

3.7/5 - (15 امتیاز)