:تاریخ آخرین بروزرسانی مقاله بهمن ۵ام, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

شرکت BLF ایتالیا در سال ۱۹۸۲ کار خود آغاز و توسط آقای لوراسکی تأسیس شده است. به‌ عنوان یکی از شرکت‌ های مدرن و کارآمد در زمینه تولید انواع سیم و کابل در مساحتی به میزان بیش از ۱۰,۰۰۰ متر مربع فعالیت می‌نماید. رشد مداوم، مستمر و سرمایه‌ گذاری قابل‌ توجه، منجر به بکارگیری فناوری‌ های پیشرفته در تولید رنج وسیعی از کابل‌ های دما بالا، از جمله انواع سیم و کابل نسوز سیلیکونی، کابل نسوز شیلددار، کابل افشان نسوز، انواع سیم و کابل ترموکوپل و… با روکش‌ های خاص گردیده است.

مطالعه بیشتر: نمایندگی رسمی و انحصاری BLF ایتالیا در ایران

همچنین طراحی و تولید انواع کابل سیلیکونی نسوز طی سالیان متمادی در شرکت BLF ایتالیا توسعه داده شده است. به همین دلیل تولید روکش سیم برق، بخصوص انواع روکش نسوز سیم با کیفیت بسیار بالا و قیمت رقابت برای BLF ایتالیا امکان‌پذیر شده است.

خط تولید و تکنولوژی BLF ایتالیا

محصولات جدیدی نظیر رنج وسیعی از الکترود جرقه زن مورد نیاز جهت احتراق گاز صنعتی و یا خانگی از سال ۲۰۰۳ توسط شرکت BLF ایتالیا به بازار معرفی گردیده است. این شرکت توجه ویژه‌ای به نیازمندی‌ های مشتریان داشته و نهایت تلاش خود را در جهت همکاری به‌ منظور دستیابی به راه حل‌ های بهینه می‌نماید. دانش مهندسی بالا ، کارآمدی سیستم‌های تولید و مشارکت در حل مشکلات مطرح شده توسط مشتریان شرکت، بهبود مستمر برای شرکت BLF ایتالیا را به همراه داشته است.

گروه بندی محصولات BLF ایتالیا

  • انواع کابل‌ ترموکوپل
  • انواع الکترود جرقه زن
  • انواع سیم و کابل : سیلیکونی یا پی وی سی PVC
  • سیم نسوز دو روکش : سیلیکونی یا فایبرگلاس
  • کابل‌ های های ولتاژ (high voltage) : نئون با روکش سیلیکونی یا پی وی سی PVC
  • سیم نسوز سیلیکونی با روکش فایبرگلاس یا تفلون
  • کابل‌ های آرموردار سیلیکونی یا PVC یا فایبرگلاس
  • کابل‌های چند رشته‌ای با روکش ویژه برای محیط‌ های خاص
  • کابل‌ نسوز شیلددار سیلیکونی یا فایبرگلاس
  • انواع وارنیش نسوز
  • لوله و روکش‌ فایبرگلاس برای ژنراتور ها
انواع سیم و کابل BLF ایتالیا

انواع سیم و کابل BLF ایتالیا

وارنیش نسوز BLF ایتالیا

تولید انواع روکش و وارنیش نسوز مورد استفاده در انواع سیم و کابل‌ در طول ۳۵ سال گذشته، تجربه قابل ملاحظه‌ای برای شرکت BLF ایتالیا به وجود آورده است. به نحوی که این تجربه ارزشمند در کنار استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید این محصول، کیفیت بالای محصول نهایی را تضمین نموده است.

مطالعه بیشتر: مشاهده دسته بندی محصولات انواع سیم نسوز ایرانی و خارجی

the-best-iranian-heat-resistant-wires-price

the-best-iranian-heat-resistant-wires

سیستم کنترل کیفیت و آزمایشگاه BLF ایتالیا

تعداد زیادی از محصولات خاص با فناوری پیشرفته برای استفاده در کاربردهای خاص توسط شرکت BLF تولید گردیده و با موفقیت توسعه داده شده‌اند. این شرکت از فرآیند تولید بسیار روان و کارآمد برخوردار می‌باشد. همچنین در طول فرآیند تولید، توجه خاصی به مدیریت موجودی انبار، کد گذاری محصولات، ردیابی و تکرار پذیری محصولات معطوف داشته است. آزمایشگاه مدرن و تجهیزات کامل تست و بازرسی، این شرکت را قادر به مستندسازی و نظارت کامل بر کیفیت محصولات خود نموده است.

بطوریکه کلیه مواد خام در زمان خرید و ورود به انبار و همچنین کلیه محصولات در طی فرآیند تولید، مورد بازرسی مستمر و مطابقت کامل به لحاظ فنی قرار می‌گیرد. این امر منجر به نتایج رشایت بخش جهانی از کیفیت محصولات شرکت BLF گردیده است. سیستم اتوماسیون بسیار پیشرفته و توسعه یافته مطابق نیازمندی‌ های فرآیند تولید، امکان مدیریت و ردیابی بسیار دقیق کلیه فعالیت‌های شرکت را فراهم آورده است. این اقدامات توجه ویژه به جنبه‌ های تکمیلی فرآیند تولید، مستند سازی و اطلاع رسانی دقیق و به‌ روز به مشتریان را به همراه داشته است.

مطالعه بیشتر: بررسی هادی انواع کابل ترموکوپل

دیتاشیت و کاتالوگ محصولات BLF ایتالیا

کلیه محصولات این شرکت دارای کاتالوگ و دیتاشیت مستقل همراه با توضیحات کامل فنی ساختاری بوده که نشانگر شفاف سازی کامل و تضمین تعهدات تولید توسط این شرکت است. این امر مزایای ویژه‌ای برای مشتریان این شرکت بزرگ نیز به همراه داشته است.

دیتاشیت های مربوط به محصولات شرکت BLF ایتالیا در سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.blf.it و همچنین سایــت اینتــرنتی شرکت مهندســی بازرگانی مانیاد صنعت نماینده رسمـــی و انحصاری شرکت BLF ایتالیا در کشور های ایران و عراق نیز قابل‌ دسترس است. لازم بذکر است  اطلاعات فنی دیگر محصولات بطور مستمر به روز رسانی می شوند و در سایت شرکت بارگذاری خواهد شد.

کاربرد محصولات BLF ایتالیا

از کابل‌ ترموکوپل BLF ایتالیا برای تولید سنسور های اندازه گیری دما ترموکوپل و PT100 استفاده می‌شود. همچنین این محصولات گزینه‌ای بسیار مناسب برای کابل رابط ترموکوپل می‌باشند.

مطالعه بیشتر: نماینده رسمی LAPP KABEL آلمان در ایران

تولید کننده انواع کابل‌ های دما بالا و نسوز سیلیکونی – فایبرگلاس و ترموکوپل است. این شرکت توجه ویژه‌ای به نیازهای مشتریان داشته و حداکثر تمرکز و تلاش خود را برای رسیدن به بهترین راه حل ممکن برای مشتریان فراهم می‌سازد. مهندسی محصولات و سیستم‌های تولیدی شرکت این اجازه را به BLF می‌دهد که همواره نوآوری در ارائه خدمات داشته باشد و مشکلات بوجود آمده برای مشتریان را سریع‌تر حل نماید. در سال‌ های اخیر اقدامات انجام شده این امکان را به شرکت داد تا اعتبار این شرکت به طور گسترده‌ ای هم در میان مشتریان ایتالیایی و هم در میان مشتریان بین المللی افزایش یابد.