خرید ترموکوپل غلاف دار

ترموکوپل غلاف دار، نوعی دیگر از سنسورهای ترموکوپل محسوب می شوند. شرکت مانیاد صنعت رادین آژند، این نوع از سنسورهای دما را با بهترین متریال و مواد اولیه تولید و ارائه می کند.

به منظور بررسی لیست قیمت خرید و فروش انواع ترموکوپل غلاف دار، با کارشناسان مانیاد صنعت تماس بگیرید.

بررسی ترموکوپل غلاف دار

  1. ترموکوپل غلاف دار توسط سیم ترموکوپل، مواد عایق و خود غلاف فلزی یا سرامیکی فرموله می شود. قطر ترموکوپل را می توان کوچک و بزرگ طراحی کرد.
  2. اینرسی حرارتی یا زمان پاسخدهی جفت های بایستی کوتاه باشد و این مورد بسیار حائز اهمیت است. زمان پاسخدهی کوتاه مدت سنسور ترموکوبل در فرآیند تولید صنعتی مدرن که از رایانه برای شناسایی و کنترل استفاده می کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.
  3. سنسور Thermocouple، انعطاف پذیری بسیاری دارد. بنابراین می توان از آن برای اندازه گیری دمای بخش های مختلف در صنایع مختلف به راحتی و بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.
  4. عمر کارکرد این تجهیزات با توجه به کیفیت ساختشان، متفاوت است.
  5. ترموکوپل غلاف دار دارای خواص مکانیکی مطلوبی است، بنابراین می تواند در برابر لرزش و ضربه قوی مقاومت کند. می تواند برای اندازه گیری دمای تجهیزات تولید با لرزش و ضربه مناسب باشد.
  6. دارای مقاومت در برابر فشار بالا و عایق مطلوب در دمای بالا است. بنابراین برای اندازه گیری دمای تجهیزات در فرآیند تولید صنعتی با دمای بالا یا فشار بالا یا هر دو مناسب است.

مشاوره خرید انواع سنسورهای ترموکوپل غلاف دار

اگر قصد خرید و استعلام قیمت انواع سنسور ترموکوپل غلاف دار را دارید، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید، با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره های رایگان و تخصصی بهره مند شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید این تجهیزات برقی داشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید: